0 Produktów
0 Produktów Twój koszyk

Nie masz produktów w koszyku.

Sponsoring seksualny – od transakcji do intymności. Socjologiczna analiza zjawiska

Nowość

58.00 zł

Wysyłka w piątek, 30.07.2021. Zobacz czasy dostawy.

Sponsoring seksualny nie stanowi marginalnej części relacji międzyludzkich wbrew temu, co mogłoby się wydawać.

Niemniej jego dotychczasowe niedostateczne zdiagnozowanie i opisanie przez badaczy nauk społecznych i humanistycznych powodują, że wiedza go dotycząca pochodzi przede wszystkim z przekazów popularnonaukowych oraz publicystycznych. Te z kolei, niejednokrotnie opierając się na niesprawdzonych i nierzetelnych źródłach, a tym samym powielając stare i tworząc nowe stereotypy, ostatecznie kreują niepełny, a zarazem uproszczony obraz zjawiska. Dlatego niniejsza książka stanowi propozycję wypełnienia luki tematycznej związanej ze sponsoringiem. Ponadto podjęcie jego pogłębionej analizy stanowi próbę wydobycia go z marginesu problemów badawczych, jak również zainspirowania innych przedstawicieli różnych obszarów naukowych do jego dalszej eksploatacji teoretycznej i empirycznej.

  1. Napisz pierwszą recenzję

Napisz recenzję

  • Tytuł: Sponsoring seksualny – od transakcji do intymności
  • Autor: Małgorzata Kozioł
  • Wydawnictwo Impuls
  • Oprawa: Miękka
  • Rok wydania: 2021
  • Ilość stron: 266
  • Stan: nowy, pełnowartościowy produkt
  • Model: 9788380959781
  • Język: polski
  • Podtytuł: Socjologiczna analiza zjawiska
  • ISBN: 9788380959781
  • EAN: 9788380959781
  • Wymiary: 23.5 x 16 x 1.5 cm