0 Produktów
0 Produktów Twój koszyk

Nie masz produktów w koszyku.

Biznes i prawo › Marketing

   

  • Marketing biur podróży

    Książka ta jest podręcznikiem akademickim zawierającym kompleksową wiedzę na temat funkcjonowania biur podróży, a zwłaszcza wykorzystania w ich działalności reguł marketingowych. Autorki zasadniczy nacisk kładły na problematykę związaną z marketingiem relacji.
    45.00 zł
     Do koszyka
    Wysyłka w poniedziałek, 31.01.2022
     Do koszyka
    Wysyłka w poniedziałek, 31.01.2022
  • Marketing terytorialny. Nowe obszary i narzędzia
    -28%

    Marketing terytorialny. Nowe obszary i narzędzia

    Autorzy prezentują swoją propozycję periodyzacji rozwoju marketingu terytorialnego, zwanego również marketingiem miast i regionów. Stawiają zwłaszcza na innowacje marketingowe generowane przez nowe technologie komunikacyjne i problemy wymuszane przez praktykę. Przedstawiony zbiór zagadnień traktuje...

    52.00 zł

    37.44 zł
     Do koszyka
    Wysyłka w poniedziałek, 31.01.2022
     Do koszyka
    Wysyłka w poniedziałek, 31.01.2022
  • Marketing terytorialny. Miasto i region na rynku
    -15%

    Marketing terytorialny. Miasto i region na rynku

    W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów. Autor kompleksowo omawia specyfikę marketingu jednostki osadniczej i...

    99.00 zł

    84.15 zł
     Do koszyka
    Wysyłka w środę, 02.02.2022
     Do koszyka
    Wysyłka w środę, 02.02.2022
  • Działania marketingowe i ich uregulowania w Polsce
    -3%

    Działania marketingowe i ich uregulowania w Polsce

    Książka dotyczy prawnych i etycznych uwarunkowań marketingu. Ma na celu ułatwienie menedżerom odpowiadającym za działania marketingowe podejmowania decyzji w zgodzie z uregulowaniami prawnymi, środowiskowymi oraz etyką, co w konsekwencji powinno prowadzić do wzrostu zaufania do marketingu jako...

    69.00 zł

    66.93 zł
     Do koszyka
    Wysyłka w poniedziałek, 31.01.2022
     Do koszyka
    Wysyłka w poniedziałek, 31.01.2022
  • O własnej promocji środków przekazu w Polsce. Między teorią a praktyką

    Tom 23. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej wspólnie z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. "Prezentowany zbiór artykułów przedstawia wyniki ciekawych badań empirycznych, ważnych dla wszystkich osób zaangażowanych zarówno w przemyśle medialnym, jak i dla studentów marketingu...
    39.00 zł
     Do koszyka
    Wysyłka w poniedziałek, 31.01.2022
     Do koszyka
    Wysyłka w poniedziałek, 31.01.2022
  • Godzina dziennie z mobile marketingiem
    -28%

    Godzina dziennie z mobile marketingiem

    Urządzenia mobilne nieodłącznie towarzyszą dziś wielu użytkownikom. Ludzie poświęcają sporo czasu na pracę z tabletami i smartfonami. Zastanawiasz się, jak zareklamować się w tym gronie? Potencjalnych sposobów jest wiele: SMS-y, reklama mobilna, kody QR, strony przygotowane pod kątem mniejszych...

    69.00 zł

    49.68 zł
     Do koszyka
    Wysyłka w poniedziałek, 31.01.2022
     Do koszyka
    Wysyłka w poniedziałek, 31.01.2022
  • Aktywność marketingowa małych i średnich przedsiębiorstw
    -10%

    Aktywność marketingowa małych i średnich przedsiębiorstw

    Publikacja poświęcona nowym kierunkom strategii i zarządzania marketingowego, obejmującego wszystkie poziomy i działy w fi rmie, nastawionego na rynek i klienta. Autor udowadnia, że dogodniejszy grunt dla realizacji nowych koncepcji marketingowych istnieje w małych i średnich fi rmach o wyższym...

    29.90 zł

    26.91 zł
     Do koszyka
    Wysyłka w piątek, 28.01.2022
     Do koszyka
    Wysyłka w piątek, 28.01.2022
  • Marketing medialny

    Marketing medialny (MM) to termin, który wraz z postępującym umasowieniem i interaktywnością mediów zyskuje coraz większą popularność. Jego obecność zauważalna jest nie tylko na polu medialnym, ale również politycznym, społecznym i edukacyjnym. Jako przedmiot akademicki lub temat polemik...
    48.00 zł
     Do koszyka
    Wysyłka w poniedziałek, 31.01.2022
     Do koszyka
    Wysyłka w poniedziałek, 31.01.2022
  • Marketing banku

    W książce omówiono kluczowe elementy działalności marketingowej banku, analizowanej w aspekcie praktycznych doświadczeń tych instytucji. Jest to kompendium wiedzy na temat zasad przygotowywania i prowadzenia skutecznej strategii marketingowej, w której obok sukcesów zdarzają się również porażki....
    48.00 zł
     Do koszyka
    Wysyłka w poniedziałek, 31.01.2022
     Do koszyka
    Wysyłka w poniedziałek, 31.01.2022
  • Lojalność klientów. Modele, motywacja i pomiar

    Podręcznik dla studentów wyższych lat ekonomii oraz zarządzania i marketingu do wykładów specjalistycznych dotyczących zachowań konsumentów i budowy programów lojalnościowych oraz koncepcji marketingu indywidualnego. Może również być przydatny praktykom kształtującym strategię marketingową i...
    39.00 zł
     Do koszyka
    Wysyłka w poniedziałek, 31.01.2022
     Do koszyka
    Wysyłka w poniedziałek, 31.01.2022
  • Relacje inwestorskie

    Relacje inwestorskie to wzajemnie korzystny proces dwustronnej komunikacji spółki z inwestorami i ich środowiskiem opiniotwórczym. Główne cele tej działalności to informowanie inwestorów o działalności spółki, budowanie zaufania, obniżenie kosztu kapitału i osiągnięcie pełnej wyceny spółki. Autor w...
    39.00 zł
     Do koszyka
    Wysyłka w poniedziałek, 31.01.2022
     Do koszyka
    Wysyłka w poniedziałek, 31.01.2022
  • Kompetencje menedżerskie w kontekście innowacyjności przedsiębiorstwa

    Książka jest wartościowym opracowaniem, w którym w sposób wielostronny przeprowadzono analizę relacji między kompetencjami menedżerskimi a innowacjami. Autorce udało się opracować model kompetencji menedżerskich wyjaśniający mechanizm ich wpływu na innowacje. Bardzo ważne i interesujące są...
    89.00 zł
     Do koszyka
    Wysyłka w poniedziałek, 31.01.2022
     Do koszyka
    Wysyłka w poniedziałek, 31.01.2022
  • Marketing międzynarodowy. Współczesne trendy i praktyka

    Książka jest podręcznikiem do przedmiotu Marketing międzynarodowy wykładanego na uczelniach ekonomicznych i części uniwersytetów. Autorzy przekrojowo analizują temat, opisując istotę marketingu międzynarodowego, praktykę internacjonalizacji produktu, problemy w standaryzacji produktu, trendy w...
    49.00 zł
     Do koszyka
    Wysyłka w poniedziałek, 31.01.2022
     Do koszyka
    Wysyłka w poniedziałek, 31.01.2022
  • Marka narodowa. Jak skutecznie budować wizerunek i reputację kraju
    -11%

    Marka narodowa. Jak skutecznie budować wizerunek i reputację kraju

    W warunkach intensyfikacji wzajemnych powiązań między krajami budowanie wizerunku i reputacji (marki) narodowej wiąże się z poszukiwaniem przez nie sposobów prezentacji własnych atutów oraz skutecznych metod podnoszenia konkurencyjności gospodarczej. Państwa narodowe coraz częściej odwołują się do...

    52.90 zł

    47.08 zł
     Do koszyka
    Wysyłka w poniedziałek, 31.01.2022
     Do koszyka
    Wysyłka w poniedziałek, 31.01.2022
  • Marketing. Podręcznik akademicki

    Nowe wydanie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem podręcznika do nauczania podstaw i specjalizacyjnych zagadnień marketingu. Publikacja ukazuje związki marketingu z zarządzaniem, mikro- i makroekonomią, psychologią, socjologią, przemysłem i handlem. Jest bogato ilustrowana rysunkami...
    79.00 zł
     Do koszyka
    Wysyłka w poniedziałek, 31.01.2022
     Do koszyka
    Wysyłka w poniedziałek, 31.01.2022
  • Marketing miedzynarodowy
    -5%

    Marketing miedzynarodowy

    Ilu konsumentów zastanawia się skąd pochodzą eleganckie buty "Gino Rossi "? Oczywiście z Włoch ...Nic bardziej mylnego! Czy znana marka soków "Kubuś" ma szanse zaistnieć na Węgrzech bądź Czechach bez zmiany jej nazwy? W czym tkwi sukces polskich producentów jachtów na rynkach światowych? Dlaczego w...

    39.00 zł

    37.05 zł
     Do koszyka
    Wysyłka w poniedziałek, 31.01.2022
     Do koszyka
    Wysyłka w poniedziałek, 31.01.2022
  • Kreowanie wizerunku kandydata na urząd publiczny w Polsce
    -28%

    Kreowanie wizerunku kandydata na urząd publiczny w Polsce

    Publikacja stanowi interesujące uzupełnienie opracowań dotyczących marketingu politycznego na polskim rynku wydawniczym, chociażby ze względu na koncentrację Autorów na kwestii kreowania wizerunku kandydatów na prezydenta. Walorem opracowania jest próba połączenia teorii kreowania wizerunku...

    54.00 zł

    38.88 zł
     Do koszyka
    Wysyłka w poniedziałek, 31.01.2022
     Do koszyka
    Wysyłka w poniedziałek, 31.01.2022
  • Marketing usług
    -15%

    Marketing usług

    Jedną z ważniejszych tendencji rozwoju współczesnych gospodarek jest sukcesywny wzrost znaczenia usług. Nic więc dziwnego, że na rynku wydawniczym pojawia się coraz więcej prac poświęconych marketingowi usług bankowych, turystycznych lub ubezpieczeniowych. Niewiele natomiast jest książek takich jak...

    49.90 zł

    42.42 zł
     Do koszyka
    Wysyłka w środę, 02.02.2022
     Do koszyka
    Wysyłka w środę, 02.02.2022
  • Makromarketing. Nauka o marketingu wobec problemów społecznych i środowiskowych
    -3%

    Makromarketing. Nauka o marketingu wobec problemów społecznych i środowiskowych

    Makromarketing jest obszarem nauki o marketingu, który bardziej niż marketingiem jako funkcją zarządzania i narzędziem menedżera jest zainteresowany społeczną i środowiskową rolą marketingu. Traktuje ON marketing jako proces społeczny, główny akcent zainteresowania kładąc na oddziaływanie...

    79.90 zł

    77.50 zł
     Do koszyka
    Wysyłka w poniedziałek, 31.01.2022
     Do koszyka
    Wysyłka w poniedziałek, 31.01.2022
  • Kompendium wiedzy o marketingu

    Podręcznik - leksykon zawiera podstawową wiedzę o marketingu, przedstawioną w jasny i zrozumiały dla każdego czytelnika sposób. Autorzy znakomicie łączą w nim prostotę wykładu z profesjonalną wiedzą. Książka zawiera syntetyczne omówienie takich zagadnień, jak: uwarunkowania działań marketingowych,...
    49.00 zł
     Do koszyka
    Wysyłka w poniedziałek, 31.01.2022
     Do koszyka
    Wysyłka w poniedziałek, 31.01.2022
  • Marketing produktów farmaceutycznych. Nowe strategie dla sektora ochrony zdrowia

    Na rynku, gdzie popyt jest często niższy od oferty, marketing stara się - za pomocą swoich specjalnych technik - stworzyć różnicę pomiędzy nami a konkurencją, przekonując klienta o wyższości naszych produktów. Z tego względu marketing jest i pozostanie dyscypliną strategiczną w zarządzaniu...
    66.00 zł
     Do koszyka
    Wysyłka w poniedziałek, 31.01.2022
     Do koszyka
    Wysyłka w poniedziałek, 31.01.2022
  • Marketing doświadczeń

    W dzisiejszych czasach, gdy konkurencja na rynku dóbr i usług jest ogromna, a bogacące się społeczeństwo jest bombardowane niezliczoną ilością ofert i promocji, pojawia się pytanie, jak wyróżnić produkt na tle konkurencji. Właściwej odpowiedzi może dostarczyć koncepcja marketingu doświadczeń....
    49.00 zł
     Do koszyka
    Wysyłka w poniedziałek, 31.01.2022
     Do koszyka
    Wysyłka w poniedziałek, 31.01.2022
  • Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności
    -1%

    Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności

    Książka jest pierwszą w Polsce publikacją dotyczącą szybko rozwijających się ostatnio aliansów marketingowych przedsiębiorstw i innych organizacji. Przedstawiono tu charakterystykę aliansów marketingowych i sposobów zarządzania nimi w celu osiągnięcia przewagi konkurencyjnej na rynku....

    69.00 zł

    68.31 zł
     Do koszyka
    Wysyłka w poniedziałek, 31.01.2022
     Do koszyka
    Wysyłka w poniedziałek, 31.01.2022
  • Społeczność wokół marki. Geneza. Koncepcja. Badania
    -11%

    Społeczność wokół marki. Geneza. Koncepcja. Badania

    Społeczność wokół marki wzbudza zainteresowanie podmiotów rynkowych. Geneza powstania tej formy społeczności sięga czasów, kiedy to lokalnie funkcjonujące społeczności inspirowały się wzajemnie do podejmowania decyzji zakupowych. Dziś członkowie grupy gromadzącej się wokół marki dzielą się miedzy...

    49.90 zł

    44.41 zł
     Do koszyka
    Wysyłka w poniedziałek, 31.01.2022
     Do koszyka
    Wysyłka w poniedziałek, 31.01.2022
  • Techniki sprzedaży osobistej

    Sprzedaż osobista jest instrumentem systemu komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem oraz wspierania sprzedaży, związanym z bezpośrednimi kontaktami sprzedawcy z nabywcą. Zakres sprzedaży osobistej w marketingu jest bardzo szeroki, dotyczy bowiem wszystkich form bezpośrednich, interpersonalnych...
    44.65 zł
     Do koszyka
    Wysyłka w poniedziałek, 31.01.2022
     Do koszyka
    Wysyłka w poniedziałek, 31.01.2022
  • Promocja usług

    Podręcznik zawiera szczegółową analizę funkcjonowania rynku usługowego w kontekście podejmowanych na nim działań promocyjnych, w tym m.in.: - podstawy teoretyczne i terminologię związaną z usługami, - specyfikę promocji oraz charakterystykę jej głównych instrumentów wykorzystywanych w sektorze...
    43.00 zł
     Do koszyka
    Wysyłka w poniedziałek, 31.01.2022
     Do koszyka
    Wysyłka w poniedziałek, 31.01.2022
  • Rebranding. Strategiczna zmiana dla organizacji

    Strategie budowania wizerunku marki w umysłach konsumentów to jeden z głównych elementów umacniania pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa na rynku. Po stronie podaży trendy się zmieniają. Bardzo ważnym i aktualnym tematem jest zatem rebranding. Redefiniowanie wizerunku marki może zachodzić na...
    79.00 zł
     Do koszyka
    Wysyłka w poniedziałek, 31.01.2022
     Do koszyka
    Wysyłka w poniedziałek, 31.01.2022
  • Kreatywność w reklamie

    Jak pisać teksty reklamowe? Jak doskonalić swe umiejętności? Jak zaplanować innowację, oryginalną i twórczą reklamę, która przyczyniłaby się do sukcesu kampanii reklamowej? To tylko wybrane zagadnienia, na które czytelnik znajdzie odpowiedź w niniejszej książce. Autorka, dzieląc się swoją wiedzą i...
    49.00 zł
     Do koszyka
    Wysyłka w poniedziałek, 31.01.2022
     Do koszyka
    Wysyłka w poniedziałek, 31.01.2022
  • E-commerce na platformach ofertowych Allegro, eBay, Amazon
    -13%

    E-commerce na platformach ofertowych Allegro, eBay, Amazon

    Początkujący gracz na rynku e-sprzedaży staje przed następującym dylematem - co się bardziej opłaca: założyć własny sklep czy ułatwić sobie życie i zacząć od uruchomienia sprzedażowego konta na jednej z platform ofertowych? A może działać równolegle? Tylko na współpracę z którym z potentatów rynku...

    49.00 zł

    42.63 zł
     Do koszyka
    Wysyłka w poniedziałek, 31.01.2022
     Do koszyka
    Wysyłka w poniedziałek, 31.01.2022
  • Zarządzanie i planowanie marketingowe

    Podręcznik akademicki do zarządzania i planowania marketingowego, kierowany do studentów uczelni wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu, stanowiący również znakomity poradnik dla praktyków.
    49.00 zł
     Do koszyka
    Wysyłka w poniedziałek, 31.01.2022
     Do koszyka
    Wysyłka w poniedziałek, 31.01.2022
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  6. ...