0 Produktów
0 Produktów Twój koszyk

Nie masz produktów w koszyku.

Kształtowanie relacji uczelni z przedsiębiorstwami w warunkach transformacji cyfrowej

Nowość

69.00 zł

Wysyłka we wtorek, 21.09.2021. Zobacz czasy dostawy.

Zarządzanie relacjami to ważny element dialogu uczelni wyższych w Polsce z grupą interesariuszy instytucjonalnych jaką są przedsiębiorstwa. Stanowi ono „twórcze” rozszerzenie teorii zarządzania (w tym marketingu) polegające na kształtowaniu długotrwałych relacji poprzez tworzenie związków emocjonalnych w oparciu o oferowaną wartość. Kształtowanie bazującej na wartości relacji na linii nauka – biznes nie jest jednak proste. Jest to bowiem wymagający bieżących korekt i modyfikacji złożony proces, uzależniony zarówno od aktualnej pozycji i wizerunku uczelni wyższej w jej otoczeniu, jak i zmian związanych z dokonującą się transformacją cyfrową. Oznacza to, że uczelnie chcące skutecznie nawiązywać i wzmacniać więzi z interesariuszami instytucjonalnymi (przedsiębiorstwami) powinny stale dostosowywać swoje struktury i instrumenty (w tym również rozwiązania z obszaru nowoczesnych technologii) do wymagań stawianych przez zmieniający się układ sił na dynamicznym rynku usług szkolnictwa wyższego. Bardzo pomocne w tych działaniach będzie procesowe, systemowe podejście do kształtowania relacji. Podejście takie zaprezentowane i szczegółowo omówione zostanie w niniejszej książce.

  1. Napisz pierwszą recenzję

Napisz recenzję

  • Tytuł: Kształtowanie relacji uczelni z przedsiębiorstwami
  • Autor: Marcin Lis
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn
  • Oprawa: Miękka
  • Rok wydania: 2021
  • Ilość stron: 242
  • Stan: nowy, pełnowartościowy produkt
  • Model: 9788301219505
  • Język: polski
  • Podtytuł: w warunkach transformacji cyfrowej
  • ISBN: 9788301219505
  • EAN: 9788301219505
  • Wymiary: 16.5x23.5cm