0 Produktów
0 Produktów Twój koszyk

Nie masz produktów w koszyku.

Komunikacja polityczna w amerykańskich kampaniach wyborczych

49.00 zł

Wysyłka w środę, 23.06.2021. Zobacz czasy dostawy.

Książka jest pierwszym w polskiej literaturze tak wszechstronnym ujęciem zagadnienia komunikacji politycznej w amerykańskich kampaniach wyborczych:

  • przedstawia amerykański system medialny;
  • ukazuje praktykę oraz ocenę kampanii z perspektywy jej głównych uczestników: konsultantów politycznych, dziennikarzy oraz obywateli;
  • szczegółowo analizuje zawartość, regulacje oraz wpływ wszystkich czterech najważniejszych rodzajów przekazów wyborczych: spotów telewizyjnych, debat, programów informacyjnych, stron internetowych;
  • odpowiada na pytanie, w jakim stopniu przekazy medialne zawierają treści merytoryczne oraz czy dobrze służą obywatelom;
  • omawia zjawisko kryzysu komunikacji wyborczej;
  • zawiera propozycje reform systemu komunikacji politycznej.
  1. Napisz pierwszą recenzję

Napisz recenzję