0 Produktów
0 Produktów Twój koszyk

Nie masz produktów w koszyku.

Outlet -45%

Der multimodale Text aus kontrastiver Sicht

39.00 zł

21.45 zł

Produkt niedostępny

Tom 3 w serii Breslauer Studien zur Medienlinguistik / Wrocławskie studia z lingwistyki mediów rozwija i łączy dwie teorie w badaniach nad tekstami medialnymi: multimodalność i kontrastywność. Pierwsze podejście - multimodalność - dotyczy interakcji różnych znaków w tekstach medialnych, natomiast drugi koncept - kontrastywność - obejmuje cechy wspólne i różne w kształtowaniu tekstów i rodzajów tekstów w globalnej komunikacji. Na podstawie tych założeń badawczych w książce zostały omówione dwa duże zakresy multimodalne tekstu: design tekstu oraz relacja języka i obrazu w tekście medialnym, a następnie zanalizowane na przykładzie niemieckich i polskich tekstów prasowych (okładka czasopisma, artykuł prasowy, infografika i reklama prasowa) za pomocą utworzonego modelu analizy tekstów językowo-obrazowych.
  1. Napisz pierwszą recenzję

Napisz recenzję

  • Autor: Roman Opiłowski
  • Wydawnictwo Atut Oficyna Wydawnicza
  • Oprawa: Twarda
  • Stan: końcówka nakładu, książki są nowe, ale niepełnowartościowe (mogą posiadać zażółknięcia, drobne zagięcia, itp.), mogą nie posiadać dodatków takich jak płyty CD, płyty DVD, mazaki, długopisy, naklejki i inne drobne elementy.
  • Model: 978837977108033
  • ISBN: 9788379771080
  • EAN: 978837977108033
  • Wymiary: 17.0x24.5x2.4 cm