0 Produktów
0 Produktów Twój koszyk

Nie masz produktów w koszyku.

Biznes i prawo › Marketing

   

  • Marketing. Wiedza ekonomiczna i aktywność na rynku
    -13%

    Marketing. Wiedza ekonomiczna i aktywność na rynku

    Praca prezentuje interdyscyplinarne spojrzenie na kwestie marketingu zarówno z punktu widzenia ekonomii, jak i zarządzania. W zaprezentowanym przez autorów ujęciu marketing to nie tylko wiedza o technikach, narzędziach i sposobach oddziaływania na rynek, ale również teoria i praktyka...

    49.00 zł

    42.63 zł
     Do koszyka
    Wysyłka w czwartek, 16.04.2020
     Do koszyka
    Wysyłka w czwartek, 16.04.2020
  • Mity marketingowe. Marketing bez bzdur, iluzji i fałszywych założeń
    -18%

    Mity marketingowe. Marketing bez bzdur, iluzji i fałszywych założeń

    Dużo się zmieniło w otoczeniu marketingu. A jeśli tak, to rutyna nie ma racji bytu. Marketing jako funkcja będzie zawsze niewykorzystanym potencjałem, bo potrzebna jest orientacja marketingowa. Zrzucanie marketingu na grono ludzi, które robi sobie coś tam równolegle do innych działów, zawsze...

    59.00 zł

    48.38 zł
     Do koszyka
    Wysyłka w czwartek, 16.04.2020
     Do koszyka
    Wysyłka w czwartek, 16.04.2020
  • Marketing terytorialny. Nowe obszary i narzędzia
    -30%

    Marketing terytorialny. Nowe obszary i narzędzia

    Autorzy prezentują swoją propozycję periodyzacji rozwoju marketingu terytorialnego, zwanego również marketingiem miast i regionów. Stawiają zwłaszcza na innowacje marketingowe generowane przez nowe technologie komunikacyjne i problemy wymuszane przez praktykę. Przedstawiony zbiór zagadnień traktuje...

    52.00 zł

    36.40 zł
    Chwilowo niedostępny
    Chwilowo niedostępny
  • Marketing terytorialny. Miasto i region na rynku
    -15%

    Marketing terytorialny. Miasto i region na rynku

    W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów. Autor kompleksowo omawia specyfikę marketingu jednostki osadniczej i...

    99.00 zł

    84.15 zł
    Chwilowo niedostępny
    Chwilowo niedostępny
  • Działania marketingowe i ich uregulowania w Polsce
    -18%

    Działania marketingowe i ich uregulowania w Polsce

    Książka dotyczy prawnych i etycznych uwarunkowań marketingu. Ma na celu ułatwienie menedżerom odpowiadającym za działania marketingowe podejmowania decyzji w zgodzie z uregulowaniami prawnymi, środowiskowymi oraz etyką, co w konsekwencji powinno prowadzić do wzrostu zaufania do marketingu jako...

    69.00 zł

    56.58 zł
     Do koszyka
    Wysyłka w czwartek, 16.04.2020
     Do koszyka
    Wysyłka w czwartek, 16.04.2020
  • Technologie mobilne w marketingu
    -18%

    Technologie mobilne w marketingu

    W ostatnich latach nastąpiły ważne zmiany w otoczeniu przedsiębiorstw. Coraz większe znaczenie ma korzystanie z urządzeń mobilnych, takich jak telefony komórkowe, smartfony, tablety i e-czytniki. W książce przedstawiono wpływ nowych technologii informacyjnych, szczególnie rozwoju technologii...

    59.00 zł

    48.38 zł
    Chwilowo niedostępny
    Chwilowo niedostępny
  • O własnej promocji środków przekazu w Polsce. Między teorią a praktyką
    -19%

    O własnej promocji środków przekazu w Polsce. Między teorią a praktyką

    Tom 23. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej wspólnie z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. "Prezentowany zbiór artykułów przedstawia wyniki ciekawych badań empirycznych, ważnych dla wszystkich osób zaangażowanych zarówno w przemyśle medialnym, jak i dla studentów marketingu...

    39.00 zł

    31.59 zł
    Chwilowo niedostępny
    Chwilowo niedostępny
  • Godzina dziennie z mobile marketingiem
    -30%

    Godzina dziennie z mobile marketingiem

    Urządzenia mobilne nieodłącznie towarzyszą dziś wielu użytkownikom. Ludzie poświęcają sporo czasu na pracę z tabletami i smartfonami. Zastanawiasz się, jak zareklamować się w tym gronie? Potencjalnych sposobów jest wiele: SMS-y, reklama mobilna, kody QR, strony przygotowane pod kątem mniejszych...

    69.00 zł

    48.30 zł
    Chwilowo niedostępny
    Chwilowo niedostępny
  • Marka, Konsument, Badacz. Spotkania na rynku
    -15%

    Marka, Konsument, Badacz. Spotkania na rynku

    W pracy omówiono zastosowanie badań marketingowych z perspektywy korzyści, jakie przynoszą one w praktyce marketingowej, a także w tworzeniu strategii firmy i budowaniu przewagi konkurencyjnej produktu. Opracowanie dostarcza niezbędnej wiedzy metodologicznej, która przygotowuje Czytelnika do...

    59.00 zł

    50.15 zł
    Chwilowo niedostępny
    Chwilowo niedostępny
  • Marketing przedsiębiorstw usługowych w procesie internacjonalizacji
    -20%

    Marketing przedsiębiorstw usługowych w procesie internacjonalizacji

    Książka wpisuje się w nurt wieloletnich zainteresowań naukowych oraz badawczych Autorki. Celem książki jest identyfikacja zachowań rynkowych podmiotów usługowych w kontekście współczesnych procesów internacjonalizacji oraz określenie warunków kształtowania skutecznych działań marketingowych na...

    59.90 zł

    47.92 zł
     Do koszyka
    Wysyłka w czwartek, 16.04.2020
     Do koszyka
    Wysyłka w czwartek, 16.04.2020
  • Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności
    -26%

    Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności

    Książka jest pierwszą w Polsce publikacją dotyczącą szybko rozwijających się ostatnio aliansów marketingowych przedsiębiorstw i innych organizacji. Przedstawiono tu charakterystykę aliansów marketingowych i sposobów zarządzania nimi w celu osiągnięcia przewagi konkurencyjnej na rynku....

    59.00 zł

    43.66 zł
    Chwilowo niedostępny
    Chwilowo niedostępny
  • Media globalne - media lokalne. Zagadnienia z obszaru pedagogiki medialnej i edukacji regionalnej
    -30%

    Media globalne - media lokalne. Zagadnienia z obszaru pedagogiki medialnej i edukacji regionalnej

    Publikacja ta jest próbą zaznaczenia współistnienia mediów w skali makro i mikro, a zatem również pewnych więzi, zależności tych dwóch, wydawałoby się, skrajnych zjawisk w kontekście społeczno-edukacyjnym. W tytule celowo umieszczono media lokalne obok mediów globalnych, by móc wyraźnie zaznaczyć...

    41.99 zł

    29.45 zł
    Chwilowo niedostępny
    Chwilowo niedostępny
  • Marketing produktów systemowych
    -16%

    Marketing produktów systemowych

    W książce autorzy wyjaśniają rolę współczesnego marketingu w procesach tworzenia, komunikowania i dostarczania ofert systemowych produktów materialnych oraz usługowych. Analizą zostały objęte cztery grupy produktowe: systemowe produkty usługowe bankowości detalicznej oraz komercyjnych organizacji...

    54.90 zł

    46.12 zł
     Do koszyka
    Wysyłka w czwartek, 16.04.2020
     Do koszyka
    Wysyłka w czwartek, 16.04.2020
  • Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu
    -10%

    Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu

    Autorzy podjęli się trudnego zadania prezentacji aktualnej polskiej praktyki i teorii public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu. Porządkują istniejące definicje i idee we wszystkich aspektach działalności tej dyscypliny tj. refleksywnym, kierowniczym, operacyjnym i edukacyjnym. W...

    54.00 zł

    48.60 zł
    Chwilowo niedostępny
    Chwilowo niedostępny
  • Aktywność marketingowa małych i średnich przedsiębiorstw
    -39%

    Aktywność marketingowa małych i średnich przedsiębiorstw

    Publikacja poświęcona nowym kierunkom strategii i zarządzania marketingowego, obejmującego wszystkie poziomy i działy w fi rmie, nastawionego na rynek i klienta. Autor udowadnia, że dogodniejszy grunt dla realizacji nowych koncepcji marketingowych istnieje w małych i średnich fi rmach o wyższym...

    29.90 zł

    18.22 zł
     Do koszyka
    Wysyłka w środę, 08.04.2020
     Do koszyka
    Wysyłka w środę, 08.04.2020
  • Marketing na rynku prasowym
    -16%

    Marketing na rynku prasowym

    Autor w kolejnych rozdziałach przedstawia m.in.: rolę marketingu na rynku prasowym, kształtowanie się otoczenia wydawców prasowych, metodologię marketingowych badań ilościowych i jakościowych prasy, zachowanie nabywcy na rynku prasowym, strategie produktowe wydawców, kształtowanie cen gazet i...

    57.90 zł

    48.64 zł
    Chwilowo niedostępny
    Chwilowo niedostępny
  • Cykl popularności. Wybór odpowiedniej innowacji we właściwym czasie
    -19%

    Cykl popularności. Wybór odpowiedniej innowacji we właściwym czasie

    Cykl popularności to zatem nie tylko abstrakcyjne pojęcie, lecz także narzędzie przydatne dla tych, którzy muszą decydować, czy i kiedy wykorzystać nowy produkt, technologie, proces, praktykę lub pomysł. W pierwszej części autorzy opisują etapy cyklu popularności oraz związane z nimi pułapki i...

    63.00 zł

    51.03 zł
    Chwilowo niedostępny
    Chwilowo niedostępny
  • Marketing medialny
    -11%

    Marketing medialny

    Marketing medialny (MM) to termin, który wraz z postępującym umasowieniem i interaktywnością mediów zyskuje coraz większą popularność. Jego obecność zauważalna jest nie tylko na polu medialnym, ale również politycznym, społecznym i edukacyjnym. Jako przedmiot akademicki lub temat polemik...

    48.00 zł

    42.72 zł
    Produkt niedostępny
    Produkt niedostępny
  • Marketing banku
    -13%

    Marketing banku

    W książce omówiono kluczowe elementy działalności marketingowej banku, analizowanej w aspekcie praktycznych doświadczeń tych instytucji. Jest to kompendium wiedzy na temat zasad przygotowywania i prowadzenia skutecznej strategii marketingowej, w której obok sukcesów zdarzają się również porażki....

    48.00 zł

    41.76 zł
    Chwilowo niedostępny
    Chwilowo niedostępny
  • Lojalność klientów. Modele, motywacja i pomiar
    -13%

    Lojalność klientów. Modele, motywacja i pomiar

    Podręcznik dla studentów wyższych lat ekonomii oraz zarządzania i marketingu do wykładów specjalistycznych dotyczących zachowań konsumentów i budowy programów lojalnościowych oraz koncepcji marketingu indywidualnego. Może również być przydatny praktykom kształtującym strategię marketingową i...

    39.00 zł

    33.93 zł
     Do koszyka
    Wysyłka w czwartek, 16.04.2020
     Do koszyka
    Wysyłka w czwartek, 16.04.2020
  • System informacyjny marketingu przedsiębiorstw. Modelowanie
    -16%

    System informacyjny marketingu przedsiębiorstw. Modelowanie

    W książce Autorzy w interesujący sposób przedstawili: system informacyjny marketingu jako przedmiot modelowania, tj. istotę, strukturę, sposoby oceny efektywności oraz bezpieczeństwo tego systemu, proces modelowania systemu informacyjnego marketingu, tj. przesłanki i uwarunkowania modelowania,...

    42.00 zł

    35.28 zł
    Chwilowo niedostępny
    Chwilowo niedostępny
  • Marketing międzynarodowy. Współczesne trendy i praktyka
    -13%

    Marketing międzynarodowy. Współczesne trendy i praktyka

    Książka jest podręcznikiem do przedmiotu Marketing międzynarodowy wykładanego na uczelniach ekonomicznych i części uniwersytetów. Autorzy przekrojowo analizują temat, opisując istotę marketingu międzynarodowego, praktykę internacjonalizacji produktu, problemy w standaryzacji produktu, trendy w...

    49.00 zł

    42.63 zł
     Do koszyka
    Wysyłka w czwartek, 16.04.2020
     Do koszyka
    Wysyłka w czwartek, 16.04.2020
  • The Psychology of Advertising
    -4%

    The Psychology of Advertising

    Advertising is a ubiquitous AND powerful force, seducing us into buying wanted AND sometimes unwanted products AND services, donating to charity (even to causes we have not heard of before), voting for political candidates (even of questionable reputation), AND changing our health-related...

    175.00 zł

    168.00 zł
    Chwilowo niedostępny
    Chwilowo niedostępny
  • Pragmatyka reklamy
    -23%

    Pragmatyka reklamy

    Reklama jako jedna z form komunikacji masowej jest we współczesnej rzeczywistości społeczno-kulturowej wszechobecna i choć wydaje się, że napisano już o niej wszystko i z różnych naukowych perspektyw (lingwistycznej, psychologicznej, ekonomicznej, kulturoznawczej), to Jackowi Grębowcowi udało się z...

    35.00 zł

    26.95 zł
     Do koszyka
    Wysyłka w czwartek, 16.04.2020
     Do koszyka
    Wysyłka w czwartek, 16.04.2020
  • Marka narodowa. Jak skutecznie budować wizerunek i reputację kraju
    -23%

    Marka narodowa. Jak skutecznie budować wizerunek i reputację kraju

    W warunkach intensyfikacji wzajemnych powiązań między krajami budowanie wizerunku i reputacji (marki) narodowej wiąże się z poszukiwaniem przez nie sposobów prezentacji własnych atutów oraz skutecznych metod podnoszenia konkurencyjności gospodarczej. Państwa narodowe coraz częściej odwołują się do...

    52.90 zł

    40.73 zł
    Chwilowo niedostępny
    Chwilowo niedostępny
  • Reklama i jej ograniczenia. Standardy europejskie a prawo polskie
    -26%

    Reklama i jej ograniczenia. Standardy europejskie a prawo polskie

    Książka omawia zagadnienia z pogranicza reklamy i prawa, w szczególności przepisy prawa regulujące działalność reklamową w Unii Europejskiej w kontekście krajowych uregulowań prawnych w tym zakresie. Publikacja może być wykorzystana jako podręcznik akademicki dla studentów kierunków ekonomicznych,...

    44.90 zł

    33.23 zł
    Chwilowo niedostępny
    Chwilowo niedostępny
  • Marketing. Podręcznik akademicki
    -13%

    Marketing. Podręcznik akademicki

    Nowe wydanie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem podręcznika do nauczania podstaw i specjalizacyjnych zagadnień marketingu. Publikacja ukazuje związki marketingu z zarządzaniem, mikro- i makroekonomią, psychologią, socjologią, przemysłem i handlem. Jest bogato ilustrowana rysunkami...

    79.01 zł

    68.73 zł
     Do koszyka
    Wysyłka w czwartek, 16.04.2020
     Do koszyka
    Wysyłka w czwartek, 16.04.2020
  • Kreowanie wizerunku kandydata na urząd publiczny w Polsce
    -30%

    Kreowanie wizerunku kandydata na urząd publiczny w Polsce

    Publikacja stanowi interesujące uzupełnienie opracowań dotyczących marketingu politycznego na polskim rynku wydawniczym, chociażby ze względu na koncentrację Autorów na kwestii kreowania wizerunku kandydatów na prezydenta. Walorem opracowania jest próba połączenia teorii kreowania wizerunku...

    54.00 zł

    37.80 zł
     Do koszyka
    Wysyłka w czwartek, 16.04.2020
     Do koszyka
    Wysyłka w czwartek, 16.04.2020