0 Produktów
0 Produktów Twój koszyk

Nie masz produktów w koszyku.

Outlet -45%

Aspiracje a rzeczywistość - wizerunek banku jako efekt sieci interakcji. Teoria, narzędzia pomiaru, praktyka

69.00 zł

37.95 zł

Produkt niedostępny

Książka zawiera nowatorskie i oryginalne podejście do zarządzania wizerunkiem firmy. Dotyczy istoty oraz sposobu kształtowania, percepcji i pomiaru wizerunku. Uwzględnia złożoność relacji w sieci interakcji rynkowych i społecznych. Przedstawia prawa i zależności teoretyczno-empiryczne między elementami systemu rynkowego, w ramach którego powstaje rozbieżność między aspiracjami (wizerunek pożądany) a rzeczywistością (wizerunek rzeczywisty). Ustalenie zakresu rozbieżności między pożądanym a rzeczywistym wizerunkiem stanowi punkt wyjścia do formułowania strategii, celów i działań naprawczych, zmierzających do minimalizacji luki między nimi.

  1. Napisz pierwszą recenzję

Napisz recenzję

  • Autor: Izabela Szlis
  • Oprawa: Miękka
  • Seria Platinium
  • Wydawnictwo CeDeWu
  • Stan: końcówka nakładu, książki są nowe, ale niepełnowartościowe (mogą posiadać zażółknięcia, drobne zagięcia, itp.), mogą nie posiadać dodatków takich jak płyty CD, płyty DVD, mazaki, długopisy, naklejki i inne drobne elementy.
  • Model: 978837556435833
  • EAN: 978837556435833
  • ISBN: 9788375564358
  • Wymiary: 16.5x23.5x2 cm