0 Produktów
0 Produktów Twój koszyk

Nie masz produktów w koszyku.

-15%

Analiza danych w biznesie sztuka podejmowania skutecznych decyzji

59.00 zł

50.15 zł

Produkt niedostępny

Wszystko co powinieneś wiedzieć o eksploracji danych i myśleniu w kategoriach analityki danych. Wyciągaj trafne wnioski!

"Lektura obowiązkowa dla każdego, kto poważnie myśli o wykorzystaniu okazji, jakie niosą ze sobą wielkie zbiory danych".
- Craig Vaughan, globalny wiceprezes SAP
Posiadanie zbiorów danych to połowa sukcesu. Druga połowa to umiejętność ich skutecznej analizy i wyciągania wniosków. Dopiero na tej podstawie będziesz w stanie właściwie ocenić kondycję Twojej firmy oraz podjąć słuszne decyzje. Wiedza zawarta w tej książce może zadecydować o sukcesie biznesowym lub porażce. Nie ryzykuj i sięgnij po to doskonałe źródło wiedzy, poświęcone nauce o danych.
To unikalny podręcznik, który pomoże Ci sprawnie opanować nawet najtrudniejsze zagadnienia związane z analizą danych. Dowiedz się, jak zbudowany jest proces eksploracji danych, z jakich narzędzi możesz skorzystać oraz jak stworzyć model predykcyjny i dopasować go do danych. W kolejnych rozdziałach przeczytasz o tym, czym grozi nadmierne dopasowanie modelu i jak go unikać oraz jak wyciągać wnioski metodą najbliższych sąsiadów. Na koniec zaznajomisz się z możliwościami wizualizacji skuteczności modelu oraz odkryjesz związek pomiędzy nauką o danych a strategią biznesową. To obowiązkowa lektura dla wszystkich osób chcących podejmować świadome decyzje na podstawie posiadanych danych!
Dzięki tej książce:
poznasz model predykcyjny
dowiesz się, jak dopasować model do danych
zwizualizujesz skuteczność zbudowanego modelu
zwiększysz swoje szanse na osiągnięcie sukcesu biznesowego
Przeanalizuj posiadane dane i podejmij trafne decyzje!

Ta książka wykracza poza sferę podstaw analityki danych. To niezbędny przewodnik dla tych z nas (nas wszystkich?), których firmy zostały zbudowane w oparciu o wszechobecność okazji biznesowych, wiążących się z danymi, i nowe możliwości podejmowania decyzji w oparciu o dane.
- Tom Phillips, prezes Distillery i były szef Google Search i Google Analytics
  1. Napisz pierwszą recenzję

Napisz recenzję

  • Autorzy: Foster Provost, Tom Fawcett
  • Wydawnictwo Helion
  • Oprawa: Miękka
  • Rok wydania: 2019
  • Ilość stron: 360
  • Stan: nowy, pełnowartościowy produkt
  • Model: 9788328358331
  • Język: polski
  • Podtytuł: Sztuka podejmowania skutecznych decyzji
  • Oryginalny tytuł: Data science for business
  • Tłumacz: Sielicki Leszek
  • Nr wydania: 2
  • ISBN: 9788328358331
  • EAN: 9788328358331
  • Wymiary: 165X235