0 Produktów
0 Produktów Twój koszyk

Nie masz produktów w koszyku.

-25%

Innowacyjność produktowa przedsiębiorstw. Metodyka oceny na przykładzie spółek giełdowych

Nowość

50.00 zł

37.54 zł

Wysyłka we wtorek, 26.06.2018. Zobacz czasy dostawy.

W książce zaprezentowano w przejrzysty i całościowy sposób metodykę przeprowadzenia syntetycznej oceny innowacyjności produktowej przedsiębiorstw (kryteria oceny, źródła danych, model obliczeniowy) wraz z przedstawieniem jej przykładowego zastosowania w odniesieniu do wybranych spółek notowanych na GPW w Warszawie.
Do podstawowych wyróżników proponowanego w publikacji rozwiązania zaliczyć można przede wszystkim jego:
- kompleksowość - swoim zakresem obejmuje ono zarówno kwestie związane z zasobowym potencjałem innowacyjności produktowej przedsiębiorstw i ich zaangażowaniem w jego rozwój - potencjalna innowacyjność produktowa od strony zasobów i od strony nakładów, jak również z konkretnymi wynikami działalności innowacyjnej przedsiębiorstw w obszarze produktów - rezultatywna (wynikowa) innowacyjność produktowa;
- wymierność - za sprawą oparcia aparatu matematycznego na teorii zbiorów rozmytych możliwe jest, na podstawie kryteriów cząstkowych o różnych jednostkach i charakterze (tak ilościowym, jak i jakościowym), obliczenie jednej syntetycznej oceny innowacyjności produktowej badanych podmiotów, wyrażonej w przedziale od 0 do 1;
- użyteczność - otrzymane syntetyczne oceny innowacyjności produktowej badanych podmiotów, a także uzyskane w toku ich obliczeń pośrednie oceny cząstkowe, stwarzają duże możliwości w zakresie analizy porównawczej;
- łatwość zastosowania oraz aktualność - opiera się ono wyłącznie na ogólnodostępnych źródłach danych, w tym w szczególności raportach rocznych oraz informacjach ujawnianych przez przedsiębiorstwa na ich firmowych stronach internetowych;
- rynkowy punkt widzenia - na potrzeby opracowania aparatu matematycznego zastosowanego w modelu przeprowadzono badanie ankietowe dotyczące postrzegania przez analityków oraz indywidualnych inwestorów giełdowych różnych cząstkowych kryteriów oceny innowacyjności oraz ich wpływu na bardziej złożone kategorie.
  • Autor: Tomasz Nawrocki
  • Wydawnictwo CeDeWu

  • Oprawa: Miękka
  • Rok wydania: 2018
  • Ilość stron: 226
  • Stan: nowy, pełnowartościowy produkt
  • Model: 9788381021197
  • Język: polski
  • ISBN: 9788381021197
  • EAN: 9788381021197
  • Wymiary: 15.5x22.5x1.1 cm
  1. Napisz pierwszą recenzję

Napisz recenzję