0 Produktów
0 Produktów Twój koszyk

Nie masz produktów w koszyku.

-30%

Dylemat przełomowej innowacji

Zapowiedź

49.90 zł

34.93 zł

Zapowiedź: Przewidywana dostępność: 2018-05-28

Trudno dziś wyobrazić sobie rozmowy o biznesie bez wspominania o przełomowej innowacji. Jednak popularność tego pojęcia sprawia, że jego znaczenie coraz bardziej rozmywa się, a nawet wypacza. Tak twierdzi Joshua Gans, ekonomista z Uniwersytetu Toronto od lat przyglądający się temu, jak wielkie firmy reagują na zjawiska czy technologie, które zmieniają nie tylko ich branże, lecz również sposób w jaki żyją ludzie.
Guru zarzadzania Clayton Christensen napisał w 1997 roku, że wielkie firmy właśnie dlatego przegrywają w konfrontacji z przełomową innowacją, że działają podręcznikowo. Joshua Gans polemizuje z Christensenem i twórczo rozwija jego tezy. Czy iPhone był, czy nie był innowacją przełomową? Czy Blockbuster, gigant na rynku wypożyczalni wideo, miał szansę wygrać z Netflixem? Dlaczego zniknęła Encyklopedia Britannika? Jak wielkim firmom o ugruntowanej pozycji, takim jak Canon czy Microsoft, od lat udaje się oswajać innowację? Gans dostarcza narzędzi do poszukiwania odpowiedzi na te i inne pytania dotyczące najciekawszych zjawisk we współczesnej gospodarce.
  • Wydawnictwo Kurhaus Publishing

  • Rok wydania: 2018
  • Ilość stron: 260
  • Stan: nowy, pełnowartościowy produkt
  • Model: 9788365301376
  • ISBN: 9788365301376
  • EAN: 9788365301376
  1. Napisz pierwszą recenzję

Napisz recenzję